Have an account?

Perlukan High Traffic

Sekiranya anda memerlukan TRAFFIC yang tinggi, Segeralah menuju ke halaman Free Traffic Segeralah scroll halaman dari webpage ini ke bawah sampai anda terjumpa penampilan seperti ini (7 gambar thumbnails), atau untuk keterangan dalam Bahasa Malaysia masuk ke halaman Tambah Traffic............................................................................................................................................................................................................. MAKLUMAN. Sesiapa teringin pendidikan sempurna untuk anak sambil menjana pendapatan, sila layari laman ini MyStar , ia merangkumi kertas 1 & 2, termasuk untuk anak dari umur 3 tahun hingga 17 tahun. Ibubapa juga boleh menumpang belajar 7 bahasa termasuk jepun, arab, cina dan tamil.

Rabu, 3 Februari 2010

Bagaimana Jaga Kesihatan Boleh Buat Duit

Percaya atau tidak inilah kebenarannya dan terbukti.
Kesihatan adalah perlu bagi setiap Insan, Kewangan adalah keperluan dalam kehidupan.
Tanpa kewangan, perjalanan hidup kucar kacir.
Tanpa kesihatan, kewangan sukar dicari.
Oleh itu, memperkenalkan produk

HiGOAT

Susu Kambing Segera
Keluaran HR Marketing Sdn. Bhd.
Disamping menjaga kesihatan, pengguna HiGOAT juga
Boleh MENJANA pendapatan melalui skim MLM
Melalui skim ini, pengguna dikehendaki mendaftar keahlian
Iaitu dua jenis keahlian RM40.00 atau RM220.00.
Ahli secara automatik akan maintain pembelian peribadi apabila ia membeli produk untuk kegunaan sendiri (minimum 60 p.v)
Setelah terasa sihat, ahli bolehlah berkongsi pengalaman penggunaan produk bersama keluarga atau teman. Dengan berkembangnya rangkaian ahli, makin bertambahlah bonus-bonus atau insentif yang diberi sebanyak 12 insentif.
Maklumat lanjut, sila baca artikel yang berkenaan

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

yupz...maintain bulanan hanya lah 60 pv utk plan a n layak mndpt bonus...+- rm 120.00 dan 160pv stiap bulan utk mndpt bonus penuh plan A n plan B....mari sertai kami..!!! cepat